Start - Wydawnictwo - Publikacje Publikacje Poniżej znajduje się lista publikacji wydanych przez Wyższą Szkołę Ekonomiczno-Humanistyczną. Marketing of Innovations. Innovations in marketing (2023) Islamic Finance in the Reconfiguration of the Global Financial System Marketing of Innovations. Innovations in marketing (2022) Marketing of Innovations. Innovations in marketing (2021) Modelling of Natural and Economic Systems` Sustainability Institutional, Financial and Economic Challenges and Prospects of Cooperation between Ukraine and MENA Region Marketing of Innovations. Innovations in marketing Interdyscyplinarne uwarunkowania współczesnego zarządzania Zrównoważony rozwój — ХХІ wiek: zarządzanie, technologie, modele – dyskusje 2018 Public administration for sustainable development Проблеми та перспективи розвитку державного управління в умовах реформування Problemy współczesnej logistyki Finansowe aspekty funkcjonowania samorządu terytorialnego Problemy i uwarunkowania samorządności terytorialnej Methodological bases and practice of sustainable development implementation Ekologizacja energetyki w zapewnieniu zrównoważonego rozwoju państwa Zrównoważony rozwój przedsiębiorstwa, regionu, społeczeństwa: innowacyjne podejście do zapewniania Współczesne problemy globalizacji finansowej Marketing usług edukacyjnych Zrównoważony rozwój - XXI wiek: zarządzanie, technologie, modele Zrównoważony rozwój - XXI wiek: zarządzanie, technologie, modele Zrównoważony rozwój przedsiębiorstwa, regionu, społeczeństwa: innowacyjne podejście do zapewniania Zrównoważony rozwój - XXI wiek: zarządzanie Współczesne koncepcje zarządzania w szkolnictwie wyższym Samorząd terytorialny - wspólnota polityczna czy obywatelska? Інновації у маркетингу та менеджменті The language of sense, common-sense and nonsene Współczesne problemy zarządzania organizacją Managing the organization chosen problems of theory and practice Nowe trendy w zarządzaniu przedsiębiorstwem Współczesne koncepcje i strategie zarządzania. Teoria a praktyka Nowoczesne tendencje w zarządzaniu Strategies Of Reading: Identity, Memory, Metaphor The contextuality of language and culture Zarządzanie przedsiębiorcze w organizacji non-profit i administracji publicznej Z Dziejów Rosji I Polski W XX Wieku Podstawy Zarządzania The Teaching Practice Handbook Instytucja prezydenta i wybory prezydenckie 2000 roku. Studia i szkice Ravishing interiors, frontiers of light on the novels of J.M. Coetzee Samorząd terytorialny jako forma władzy publicznej w strukturze organizacyjnej Rzeczpospolitej Polskiej Unia Europejska - główne założenia procesu integracji Zachowania ludzi w organizacji Zarządzanie w organizacjach non-profit. Strategie. Marketing Figa Rozwój Firmy : Zarządzanie – Jakość - Wartość Projakościowe zarządzanie rozwojem produkcji w przedsiębiorstwie Inside out Grievings - Wrzesień 20-23, 2012, Ustroń, Polska Marketing and management of innovations 1’2014 wróć: Wydawnictwo